Plastime Magazine nr 2/2019

Please wait while flipbook is loading. For more related info, FAQs and issues please refer to DearFlip WordPress Flipbook Plugin Help documentation.

Zapewnij sobie nieograniczony dostęp
do wszystkich wydań Plastime Magazine:

W numerze:

Plastics industry in Poland

The plastics industry in Poland is one of the top sectors in terms of its importance to economic growth, alongside the food industry, automotive industry, electrical and electronic equipment industries,
and metal industry.

K2019: Formowanie wtryskowe

Silną reprezentację na targach K stanowić będą tradycyjnie dostawcy maszyn do formowania wtryskowego.

K2019: Termoforming i blow molding

W Düsseldorfie nie zabraknie przedstawicieli segmentów termoformingu i blow moldingu.

K2019: Folia i wytłaczanie

Na targach K nie zawiodą producenci maszyn i urządzeń do wytwarzania folii oraz innych produktów procesu ekstruzji.

K2019: Sektor compoundingu

Odrębną kategorię linii ekstruzyjnych stanowi standardowo oferta dla sektora compoundingu. Nie inaczej będzie podczas targów K.

K2019: Tymczasem na peryferiach…

Swoją obecność w Düsseldorfie zaznaczą też urządzenia peryferyjne. Dozowniki, podajniki, czy systemy czyszczące to nieodzowny element maszynowego krajobrazu.

K 2019: Nowe technologie nośnikiem innowacji

Ponad 3.000 firm z branży tworzyw sztucznych i kauczuku pokażą produkty i rozwiązania na wydajne i odpowiedzialne dzisiaj, jutro i pojutrze.

K 2019: Rynek i gospodarka

Od 2010 tworzywa notują 4 do 5% rocznego wzrostu produkcji i nie zeszły z tej ścieżki rozwoju.

K 2019: Technologie i trendy

Jak zneutralizować szkodliwy wpływ odpadów z tworzyw sztucznych? W jakim kierunku podąża branża? Nowe szanse dzięki digitalizacji technologii produkcji. Lepsze wykorzystanie zasobów. Uzupełnienie sprawdzonych metod produkcji drukiem 3D.

K – OBIEG ZAMKNIĘTY – K

Tegoroczna edycja targów K w Düsseldorfie przebiegać będzie w znacznej mierze pod znakiem gospodarki cyrkularnej.

W dialogu z klientem

O ofercie firmy, współpracy z klientem i bieżącej działalności rozmawiamy z Martinem Schkrobolem, prezesem Grupy HUZAP.

Profesjonalne zarządzanie barwami

Właściwy krok ku wyższej jakości i niższym kosztom.

Opakowanie a styl życia

Opakowanie, jako jeden z symboli produktu i marki, ale także element stosunkowo podatny na modyfikacje, stosunkowo szybko podlega rozmaitym rynkowym oraz marketingowym trendom i pozwala je wyraźnie obserwować.

Ostatnia strona

Durna lex